Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Guvern

Elegerea sistemului de direcție mecanică potrivit

Compatibilitatea numărului de piesă între butucii de direcție și cablul capului de direcție:

Pentru seria1740- Bovden seria cu numărul de articol se recomandă 1737 motorul de direcție.
1730< /strong> - pentru seria Bovden cu numărul de articol 1723 module de direcție este recomandat.

Recomandări și avertismente pentru selectarea sistemelor de direcție mecanice

Elegerea sistemului de direcție potrivit este un factor important pentru siguranța și funcționalitatea ambarcațiunii dumneavoastră. Puterea motorului, tipul de carenă și viteza ambarcațiunii au o influență asupra alegerii corecte a sistemului de direcție.
Încărcarea sistemului de direcție crește proporțional cu viteza ambarcațiunii și cu puterea motorului ; cuplul generat de elicea motoarelor exterioare de înaltă performanță face ca direcția să fie mai dificilă.
Structura carenei care deplasează apa a ambarcațiunilor mari și a motoarelor inboard poate exercita o presiune mare asupra cârmei: în astfel de cazuri, sistemul de direcție mecanic nu este potrivit, recomandăm în schimb sistemul de direcție hidraulic Ultraflex.
Întotdeauna cereți părerea colegului nostru, consilier specialist, înainte de cumpărare.


Sistemul de direcție nu este potrivit în astfel de cazuri, recomandăm în schimb sistemul de direcție hidraulic Ultraflex.


Avantajele construcției cu angrenaje planetare
Muburile de direcție mecanice Ultraflex T71FC, T73NRFC, precum și versiunile cu cablu dublu și direcția basculantă Versiunile cu roți sunt toate cu angrenaje planetare și au fost fabricate cu o construcție cu angrenaje. Cele trei angrenaje auxiliare se rotesc în jurul propriei axe și rotesc simultan axa tijei centrale de direcție. Acest lucru face posibilă distribuirea și echilibrarea sarcinii sistemului datorită rotației în trei puncte a axei centrale. Avantajul acestui design special este că durata de viață a sistemului este crescută, eficiența este îmbunătățită și jocul motorului pe fiecare angrenaj planetar este redus.

Test comparativ de eficacitate


Configurația testului:
3 noduri 90°; cu o sarcină de 1000 N
Notă: Pentru extragerea datelor de probă, motorul a fost testat la 500 de rotații


Importanța creșterii siguranței sistemului de direcție nereversibil
Sistemul de direcție al ambarcațiunii este mecanismul care determină direcția Dacă, din anumite motive, șoferul nu ține volanul, poate apărea o situație periculoasă din cauza schimbării bruște a direcției ambarcațiunii din cauza forțelor externe (valuri, vârtejuri etc.) sau a forțelor interne, cum ar fi direcția de rotație a elicei. Datorită cuplului său,
cuplul motorului exercită în mod normal o presiune asupra sistemului de direcție, pe care conducătorul trebuie să o compenseze în permanență, chiar și atunci când ambarcațiunea merge drept înainte. Efortul suplimentar al șoferului de a rămâne drept poate duce la oboseală. Presiunea asupra sistemului de direcție nu mai este o problemă.
Dispozitivul special patentat face posibilă blocarea arborelui de direcție până când conducătorul îl rotește, menținând astfel direcția de deplasare a ambarcațiunii și neutralizând contrapresiunea asupra volanului.
Acest mecanism se activează atunci când conducătorul nu atinge volanul și se dezactivează automat de îndată ce conducătorul începe să rotească ambarcațiunea pentru a-și schimba direcția. mecanismul face conducerea bărcii mai sigură și mai ușoară.


Utilizare și îngrijire
Maneronul trebuie montat astfel încât să se evite îndoirea excesivă și/sau puternică. Acest lucru ne permite să ne asigurăm că șoferul poate dirija barca fără probleme la toate vitezele, ceea ce contribuie la reducerea jocului insuficient și inutil în sistem.
Rustul cauzat de umiditate poate afecta eficiența manevrelor și, în cel mai rău caz, poate cauza defectarea sistemului. Motorul produceÎn conformitate cu instrucțiunile operatorului, conexiunile de capăt ale volanului și suportul cablului motorului trebuie curățate și lubrifiate periodic. Prin această operațiune simplă, uzura și coroziunea sistemului pot fi evitate.
Furnul trebuie verificat periodic. În caz de întărire, tăieturi vizibile pe suprafață sau deteriorarea altor componente, cablul Bowden trebuie înlocuit imediat.
Înainte de iernarea și depozitarea ambarcațiunii, vă recomandăm să îndepărtați conexiunile terminale Bowden de pe partea de deasupra Curățați motorul și curățați corespunzător.


Elegerea sistemului de direcție și a lungimii Bowden potrivite
LAYOUT performanța motorului Sistemul de direcție
BORD
până la 40 kW (55 CP) TM48 - T67
LUNGIMEA NAVEI
BORD
până la 30' (9m) T85 - T71FC - T81FC
T73NRFC - T83NRFC
T86 - T88NR
T96 - T98NR
Rotire dublă a arcului
Sistem de cârmă
/td>
MOTOR INTERN
până la 35' (10,5 m) T71FC - T81FC
T73NRFC - T83NRFC
T86 - T88NR
T96 - T98NR
Rotire Twin Bowden
Sistem de direcție
STERNDRIVE
SERVO

T85 - T71FC - T81FC
T86 - T96
Rotație KIkerbovden
Sistem de direcție

Sistemele de rotație Twin Bowden sunt recomandate pentru navele care se deplasează la viteze de peste 80 km/h. Urmați instrucțiunile producătorului. Urmați instrucțiunile producătorului.

Notă: Motoarele Z-drive fără servomotoare au o presiune de direcție foarte mare. Sistemul nostru de direcție hidraulic Ultraflex este recomandat pentru acest tip de barcă. Contactați-ne pentru mai multe informații.

Viteza, designul, caii putere, tipul și dimensiunea motorului sunt factori decisivi pentru caracteristicile de performanță și manevrabilitate ale bărcii. Ghidul de selecție de mai sus poate fi utilizat doar ca informație generală.
Unul dintre cei mai importanți factori la alegerea unui sistem de direcție este lungimea cablului Bowden. Aceste lungimi aproximative pot varia din cauza diferitelor ghidaje ale navelor. Selecția finală trebuie făcută întotdeauna cu ajutorul unui tehnician calificat.
Sistemele de direcție mecanice Ultraflex nu pot fi utilizate pe ambarcațiuni a căror putere a motorului depășește puterea maximă admisă în cai putere.

Cum să măsurați atunci când instalați un volan nou

Sumați lungimile A + B + C și scădeți 10 cm de câte ori există o curbă de 90°.
În cazul instalării prin intermediul unei benzi de țevi basculante motorizate, adăugați 30,5 cm la cele de mai sus pentru calcul.

după rotunjire după rotunjire
Montarea tubului de înclinare a motorului - Figura 1
Exemplu (dimensiuni în cm):
A (50) + B (250) + C (80) = 380 - 20 două curbe de 90° = 360 + 30,5
390,5 cm : 30,5 = 12,8 picioare; 13 picioare
Suport cu nervuri sau instalație etanșă - imaginea 2-3
Exemplu (dimensiuni în cm):
A (50) + B ( 250 ) + C (80) = 380 - 20 două curbe de 90° = 360
360 cm : 30,5 = 11,8 picioare; 12 picioare

Cum să măsurați atunci când înlocuiți volanul:
Lungime:Distanța "D" + 56 cm
Pentru a obține măsura în picioare, împărțiți lungimea la 30,5 și rotunjiți la întreg.< br />De exemplu: D= 305 cm + 56 cm= 361 : 30,5 = 11'8". rotunjit la 12 picioare
  • Produse
  • Cablu bowden înlocuibil ULTRAFLEX
    e>
    Guvernare Adaptor necesar
    Ultraflex P14 - P15 Nu
    T67 Ultraflex
    C230/C231 Morse®
    Compac - T® Teleflex®
    805 TX®
    Nu*


    T85 - T71FC - T72FC -
    T73NRFC - T74NRFC -
    T81FC - T83NR FC - Ultraflex -
    Safe - TQC® - NFB Safe
    TII®/NFB 4.2® - Teleflex® - D290 Morse®
    Nu
    T71 - T72 - T73NR -
    T74NR - T81 - T83NR
    Ultraflex (nesigilat)
    K66- 38432Q






     

    T71 - T72 - T73NR -
    T74NR - T81- T83NR
    Ultraflex
    ( nesigilate)
    Nu
    T85 - T71FC - T72FC -
    - T74NRFC -
    T81FC - T83NRFC
    Ultraflex
    K46- 35679L
    Safe - T® - Big-T® -
    Teleflex®
    Nu
    806 TX® K54 - 37811D
     < /td>
    TM86

    Nota: NU poate fi utilizat cu miez dublu
    G86 - G88NR - G96 -
    G98NR
    Ultraflex
    Nu
    *) Notă: Pentru direcțiile C230/C231 Morse® și Compac - T® Teleflex®K55 - 37816 I-Adapter
    necesar atunci când se utilizează un volan M58 Ultraflex fabricat după ianuarie 1995.

    BOVDEN ACCESORII
    S39- 31916 F
    Unitate de fixare din aluminiu și oțel inoxidabil
    S40 - 31917 G
    Fixare oglindă retrovizoare, rezistentă la rugină
    S55 - 34744 A
    Suport ghidon 90°, rezistent la rugină
    S61- 36191 S
    Unitate de fixare, oțel acoperit cu vopsea rezistentă la rugină
    S62- 38830 H
    Același design ca S61, dimensiuni mai mici

    S39T - 53930 J - Bucșă doar pentru S39
    S40T - 53935 O - Bucșă doar pentru S40


    Sunt disponibile bucșe din oțel inoxidabil pentru următoarele cabluri bovden: S39SS - 41551














    KITS DE CONEXIUNE
    A50- 31473 Q
    Set de conexiuni pentru motoare Yamaha
    A73SS- 41255 T
    Braț de bară din oțel inoxidabil pentru unele motoare Mercury
    A74SS - 41256 V
    Braț de tijă din oțel inoxidabil pentru unele motoare Johnson®, Evinrude® și OMC®
    A75 - 34459 X clevis< br />
    Cauțiune:Levierile de ghidon A73 și A74 pot fi utilizate numai pentru sistemele de direcție mecanice.


    Ajutor suplimentar de selectare
    INSTALARE BOVDEN SUPPORTED
    + Bovden port set
    INSTALARE BOVDEN SUPPORTED
    + Bovden port set
    Cu unitatea de capturare S39 sau S61 sau S62 + A75 Manetă în C cu pârghie A73 sau A74
    B cu oglindă S40 + A75 D cârmă 90° cu suport S55 sau A75
    "