Barcă gonflabilă
În ultimii ani, producătorii de bărci gonflabile și-au extins exploziv gama de produse. În zilele noastre, nu numai alegerea între mai mulți producători poate fi o provocare, dar și varietatea de produse realizate din materiale, modele și funcții diferite. Înțelegem dacă uneori vă simțiți pierdut în această cavalcadă de bărci. Dar nu vă faceți griji! Descrierile din partea de jos a paginii sunt acolo doar pentru a vă ajuta să navigați și să găsiți cea mai potrivită barcă pentru dvs. în această selecție colorată.
Materiale:
Materialul majorității bărcilor gonflabile este PVC. Dacă producătorul dă și nume misterioase de materiale "cauciucului" din care este fabricat produsul, materialul bărcilor numite bărci pneumatice este clorura de polivinil, de asemenea PVC, la un preț normal (aprox. 800 - 1300 HUF/cm). În unele cazuri, în materialul bărcilor se adaugă puțin cauciuc, dar acestea sunt de obicei bărci pentru scopuri speciale. PVC-ul este desigur foarte potrivit pentru acest scop. Ceea ce influențează calitatea este grosimea materialelor și numărul de straturi puse unul peste altul, precum și calitatea lipiciului. Trebuie să știți că toate materialele folosite pentru bărcile gonflabile din întreaga lume, indiferent de marca principală, sunt produse doar de 4-5 mari companii chineze și coreene și apoi livrate fabricilor din China sau Coreea unde bărcile sunt tăiate și lipite, iar apoi produsele finite ajung în depozitele producătorilor cunoscuți din întreaga lume. Sunt foarte puțini producători europeni sau americani care își pot permite luxul de a fabrica în pântece. Dar ele sunt, de asemenea, fabricate din "material procurat". Desigur, bărcile din PVC nu sunt rele, își servesc proprietarii în siguranță timp de mulți ani, nu este, de asemenea, o alegere utilă. Acordați atenție nu atât mărcii, cât calității produsului.
General grosimea materialului: 0,75 - 1,2 mm
Bărcile din cauciuc solid realizate din Hypalon (neopren) reprezintă o categorie diferită. Hypalon a fost inventat de DuPont. Materialul nu este de fapt nimic mai mult decât un cauciuc sintetic. Deși compania mamă a încetat producția în 2010, achiziționarea licenței înseamnă că producția va continua să aibă loc în Japonia, asigurând astfel viitorul bărcilor Hypalon. Hypalon are multe proprietăți extraordinare, cum ar fi rezistența incredibilă la majoritatea tonurilor chimice, la căldură și la ulei. Nu se poate arde, nu își pierde culoarea și este rezistent la toate condițiile meteorologice. Dezavantajul său este că este relativ scump, motiv pentru care sunt necesare nave mai sofisticate pentru a îndeplini cerințele. Cea mai cunoscută marcă Hypalon este ORCA.
General grosimea materialului: 0,9 - 1,2 mm
_x000D_
Dacă nu sunteți sigur din ce material este făcută barca, nu-i spuneți vânzătorului dacă vă așteptați la ceva suspect. Vă puteți convinge de acest lucru aruncând o privire în spatele supapei deșurubate. Verificați interiorul materialelor! Hypalonul este întotdeauna negru sau gri foarte închis. Ambele jumătăți ale PVC-ului sunt de aceeași culoare. Dacă acest lucru nu ajută, răzuiți suprafața materialului foarte atent. Dacă se poate șterge ușor de praf, atunci Hypalon, dacă se zgârie doar puternic, PVC.
_x000D_
Ajutor pentru interpretarea tipului de placă de podea a bărcilor pneumatice:
_x000D_
_x000D_
Podea rulantă sau cu lamele: acoperitoare de podea laminată, rulantă. Avantajul este că barca poate fi pliată fără a fi nevoie să îndepărtați panoul de podea, dar nu oferă mai multă stabilitate și, de asemenea, crește lungimea bărcii. Ocupă puțin spațiu și este ușor de asamblat. Dinghii simple, podele pentru bărci de alimentare.
_x000D_
ALU: plăci de podea din aluminiu detașabile: Foarte practice, deoarece plăcile pot fi demontate individual, astfel încât să poată fi depozitate și transportate cu ușurință chiar și pe ambarcațiuni mari. Deoarece plăcile sunt detașabile, ele pot fi utilizate până la 5-6 metri lungime atunci când sunt înclinate, permițând mișcarea de înclinare a navelor. Un alt avantaj al aluminiului în sine: Este ușor și rezistent la coroziune. Cel mai popular submarin
_x000D_
Placi laminate: Au aceleași proprietăți ca podeaua, dar materialul este o placă de lemn presată, acoperită cu plastic. Este mai ieftin decât aluminiul, dar dacă este deteriorat, apa care intră poate deteriora materialul
._x000D_
AIR-FLOOR: podea gonflabilă: Chiar dacă vă gândiți la podeaua bărcilor de plajă schimbată, este una dintre cele mai bune soluții. Se compune din două straturi conectate prin milioane de fibre mai rezistente. Aerul suflat întinde cele două foi în afară, creând o podea incredibil de tare, dar flexibilă. Acesta absoarbe mișcarea ambarcațiunii și o ghidează cât mai ușor, dar oferă o suprafață perfectă de rulare. Nu poate fi scoasă din portbagaj, astfel încât poate fi transportată împreună. Barca este integrată. Se poate fora, lipi, monta cu consola de direcție, scaunul șoferului. Podeaua bărcilor gonflabile mari.