Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Selva

Motoarele SELVA pot fi ridicate de la depozitul nostru extern în termen de 1-2 zile.

SELVA MOTOR CODURI-SCHELLERS

C: Ghete scurte

L: Ghete lungi

SIC: Demaraj scurt, demaraj manual, versiunea cu rezervor de cap:

EI: Demaraj electric cu baterie de demaraj integrată
EBL: Demaror electric, manetă manuală, portbagaj lung

EIBC: Demaror electric cu baterie integrată cu comandă manuală

ESTC: Demaror electric, design cu telecomandă, portbagaj scurt

ESTL: Pornire electrică, versiune cu telecomandă, portbagaj lung

ESTLT: Pornire electrică, versiune cu telecomandă, ajutor de ridicare, portbagaj lung

ESTLPT: Demaraj electric, versiune cu telecomandă, cu acționare electrică, portbagaj lung

XL: Portbagaj foarte lung


12produse 112
12produse 112



Producția motoarelor în 4 timpi pentru bărci redefinită


În 1998, Suzuki a introdus primul său motor cu injecție de benzină în 4 timpi. Astăzi, Suzuki oferă o gamă completă de 40 de motoare puternice, dintre care 21 de modele dispun de sistemul electronic de injecție a combustibilului.

O serie de inovații avansate și idei îndrăznețe au caracterizat dezvoltarea care a dat roade pentru Suzuki, câștigând patru premii internaționale pentru dezvoltări de pionierat. În același timp, Suzuki a câștigat o poziție care este mult mai importantă decât premiile. A câștigat inimile și recunoașterea marinarilor de pe tot cuprinsul lumii.

Când ai marea liberă și întreaga zi în fața ta, nu există loc pentru al doilea cel mai bun pe barcă. Plimbarea cu barca este o luptă cu apa, iar puterea unui motor de barcă Suzuki este cea mai mare armă a omului. O putere care vă permite să zburați la orice distanță. O putere care vă permite să mergeți mai repede și mai departe decât oricând înainte. Și, desigur, fiabilitatea absolută de a putea face acest lucru zi după zi, sezon după sezon și în cele mai diverse condiții.


Vă prezentăm liderul mondial în producția de motoare de barcă în 4 timpi

Este ușor să spui că ești primul, dar este foarte dificil să susții afirmația. Suzuki se ține de cuvânt și este încrezător că nicio altă marcă din lume nu poate egala motoarele sale V6 în 4 timpi pentru bărci. Nici o altă motocicletă nu a fost dezvoltată cu atâta grijă și nici o altă motocicletă nu a fost dezvoltată cu atâta considerație pentru nevoile utilizatorului ca Suzuki-urile.

Și nici una nu se remarcă ca pedigree ca familia de motoare ale cărei motoare în 4 timpi premiate fac cu adevărat din Suzuki liderul mondial în domeniul motoarelor de barcă în 4 timpi cu injecție de combustibil. Suzuki este motocicleta care a fost construită pentru a sparge valurile. Puterea inepuizabilă și neliniștită, economia incredibilă și unicitatea care îi imprimă numele în conștiința umană.

Suzuki a stabilit noi standarde în producția de motoare de barcă în 4 timpi. Accentul este pus pe eficiență, economie, performanță și, mai presus de toate, experiență. Iar această tehnologie a adus Suzuki patru premii pentru produse. Doar Suzuki oferă trei modele V6 în 4 timpi în gama sa de modele cu 250, 225 și 200 CP pentru a răspunde și mai bine așteptărilor diverse ale utilizatorilor.


Comandă variabilă infinită a supapelor


Pregătit pentru performanță Sistemul de comandă este excepțional, asigură performanțe maxime ale motorului și permite accelerații ridicate în gama de turații joase și medii. Motoarele de înaltă performanță funcționează cu deschiderea supapelor; atât supapele de admisie, cât și cele de evacuare sunt deschise pentru o perioadă scurtă de timp. Durata acestui interval de timp este controlată de motor prin sincronizarea deschiderii supapei de admisie. Acest lucru l-a făcut nu numai mai economic și mai ecologic, ci și mai puternic.

Sistem de admisie cu mai multe canale


Un motor cu ardere internă este și o pompă de aer, deoarece aerul este necesar pentru ardere, iar gazele ies din camera de ardere după ardere. Prin urmare, o admisie și o evacuare eficiente sunt esențiale pentru a obține performanțe ridicate. Din acest motiv, partea de admisie a fost proiectată astfel încât, la turații mai mici ale motorului, aerul să intre în motor prin țevi de admisie adaptate motorului, în timp ce, la turații mai mari ale motorului, aerul să intre în motor printr-o țeavă scurtă, adică o cantitate mai mare de aer să intre în camera de ardere cu mai puțină rezistență, crescând astfel performanțele acesteia.

Cea mai mare cilindree, cea mai mare putere, cea mai mică greutate

Suzuki a obținut cea mai mare cilindree în motoarele sale în 4 timpi pentru bărci. Cu o cilindree de 3614 cm³, acesta oferă 250 CP, ceea ce niciun alt motor de barcă nu poate atinge. Dar nu vă lăsați păcăliți de puterea mare. Acest lucru nu înseamnă neapărat că motoarele Suzuki sunt și grele. Cu o greutate de 263 de kilograme, Suzuki este mai ușor decât motoarele altor producători.

Suzuki a fost primul care a folosit electronică pe 32 de biți și o electronică de injecție foarte fin reglată pentru motoarele de barcă. "Aprinderea directă" elimină interferențele și este eficientă. Dispunerea blocului la 55 de grade garantează dimensiunea optimă a motorului, care este, de asemenea, o experiență vizuală în oglinda retrovizoare. Elicea cu diametru mare este capabilă să miște o cantitate mare de apă cu puterea din spate.

Durabilitatea este asigurată de tratamentul de suprafață în 4 straturi. Carcasa din aluminiu este acoperită cu un strat anti-coroziune, urmat de un grund primar pe bază de epoxid, un grund acrilic și apoi vopseaua neagră metalizată este aplicată pe motor. Vopseaua este protejată de influențele externe cu un strat de lac.

INTERPRETAREA LITERELOR CODULUI MODELULUI

S: LONGITUDINE STANDARD (15 coloane)
L: LONG DRIVE (20 coloane)
X: EXTRA LONG DRIVE
XX: ULTRAL LONG DRIVE
E: STARTER ELECTRIC, STEERING ROD
R: STARTER ELECTRIC, REMOTE CONTROL
T: STARTER ELECTRIC, REMOTE CONTROL, SERVO TRIMMING AND HUB
Z: ROTAȚIE CONTINUĂ
P: DIRECȚIE VARIABILĂ DE ROTAȚIE