Motor Honda
HONDA. Vrednică de numele său pe apă!
Din 2021 3+2 ani garanție pentru toate motocicletele Honda înregistrate!
Ne-am folosit experiența în fiabilitatea motoarelor în dezvoltarea motoarelor exterioare pentru nave și bărci pentru a vă oferi aceeași calitate premiată pe apă.
Câteva argumente și exemple:
Motor echilibrat
Motorul de 115 CP are doi arbori de echilibrare care elimină vibrațiile interne de funcționare ale motorului pentru a asigura o funcționare lină la toate vitezele.
Ambreiaj Flyweight
Această specificație asigură ralantiul lin până când accelerația este mai mare decât ralantiul și apoi îl conectează automat la elice.
Aport de aer în două trepte
Majoritatea motoarelor în 4 timpi utilizează un colector de admisie lung pentru a aduce aerul în capul cilindrilor. Sistemul variabil de admisie a aerului de la Honda utilizează o cameră de egalizare a presiunii cu două supape fluture pentru a controla cantitatea de aer care intră în camera de ardere. Rezultatul este un design simplu și compact care îmbunătățește funcționarea generală.
Sistemul de management al motorului
ECM-ul primește semnale de la 18 senzori diferiți , promovând pornirea instantanee, funcționarea fără probleme, performanțe remarcabile și o economie excelentă de combustibil.
Cea mai puternică bobină de încărcare
La motoarele de 15/20 CP, bobina de încărcare de 12 amperi asigură încărcarea continuă a bateriei, ceea ce este unic în categoria sa.
Cea mai mare capacitate cilindrică
Campion în categoria sa de motoare de 15/20 CP cu un volum cilindric de 54 cm3.
Cel mai mare volum cilindric dintre motoarele de 115 CP
Cu un volum de 350 cm3, motoarele de 115 CP au cel mai mare volum cilindric din această grupă de CP. În plus, designul cu cursă lungă a făcut din acesta cel mai puternic motor din lume din categoria sa.
Dispoziție mare 200/225 CP, V6
Design SOCH puternic și compact cu 24 de supape. Deoarece nu există un orificiu de admisie lung, designul îngust V6 oferă cele mai bune performanțe și durabilitate bazate pe ingineria auto remarcabilă a Honda.
Cel mai ușor motor în 4 timpi de 15/20 CP
La 46,5 kg, acesta combină funcționarea eficientă și lină a motorului în 4 timpi cu cea mai mică greutate, ceea ce îl face unic în categoria sa.
Cel mai ușor motor în 4 timpi cu 50 CP
Cel mai ușor motor în 4 timpi de 50 CP disponibil pe piață. Perfect pentru canotaj, bărci de pescuit din aluminiu și din ce în ce mai frecvent pe piața bărcilor de pescuit cu motor care se dezvoltă dinamic.
Suspensie neliniară
Bazele de cauciuc neliniare brevetate asigură funcționarea fără probleme la toate vitezele.
Designul arborelui cotit deplasat
Aceasta plasează capul cilindrului direct deasupra axei "transversale", reducând vibrațiile, crescând puterea și gestionând caracteristicile motorului. Cedează la schimbarea direcției deoarece minimizează cavitația din jurul palelelor elicei.
Amortizor de torsiune
Oriceodată numit volant, acesta este amplasat lângă punctul de plecare al capului cilindrului. Acest design coboară centrul de greutate pentru a îmbunătăți manevrabilitatea și controlul asupra fuzelajului.
Eșapament dublu
Căile de evacuare ale concurenților trec prin mijlocul rezervorului de ulei, încălzind uleiul. Evacuarea dublă Honda înconjoară rezervorul de ulei pentru a reduce acumularea de căldură, crescând eficiența și performanța motorului.
Serpentină de încărcare de 90 de amperi
Serpentină de încărcare dovedită, acționată de curea, care reduce căldura în motor și asigură o capacitate mai mare de încărcare a bateriei.
Double overhead camshaft (DOHC)
Designul puternic și compact cu 24 de supape, cu două arbori cu came în cap, cu mai multe supape proeminente pentru a împinge mai mult aer în compartimentul motorului pentru mai multă putere. Designul arborelui cu came asigură accesibilitatea și controlabilitatea ușoară a culbutorului. Nu sunt necesare șaibe și nici depanări multiple.
Indicatorul de combustie completă
Acest regulator utilizează un senzor de oxigen și sistemul indicator al motorului pentru controlul automat Ajustați amestecul aer-combustibil la viteză și sarcină - maximizând performanța pe întreaga gamă de turații, permițându-ne să obținem un consum de combustibil cu 20% mai mic în zbor planat între 2000 și 4500 rpm.
Sistem de răcire cu trei căi
3 sisteme de răcire diferite mențin capul cilindrului mai rece, asigurând o durată lungă de viață.
VTEC
Sistemul electronic de distribuție sincronizat alternativ asigură cele mai bune performanțe la toate turațiile motorului - acționează supapele de admisie a aerului la turații mici cu ajutorul "camelor moi"; la 4500 rpm combină "camă" puternică de ieșire cu funcționarea la turații mari.
Protecția suprafeței în 4 etape
Pentru a vă proteja motorul de rugină, capacul și elementele tuturor motoarelor Honda sunt din oțel inoxidabil sau din material "Draco" tratat special. Toate conexiunile electrice sunt sigilate pentru a proteja împotriva scurgerilor de apă, iar un orificiu de spălare cu apă proaspătă ușor de utilizat permite spălarea apei sărate din interiorul motorului. Honda acordă o atenție deosebită protejării motorului împotriva coroziunii, ceea ce protejează și exteriorul motorului. Toate motoarele Honda sunt patentate, dublu securizate și vopsite în mai multe straturi. Vindem motoare de barcă în 4 timpi în America de 40 de ani; ca lider de piață în tehnologia în 4 timpi.
În timp ce motoarele în 2 timpi necesită benzină sau aer pentru a proteja cele mai importante piese cu un strat subțire de ulei, în interiorul motoarelor noastre în 4 timpi se formează un strat de ulei pe toate piesele sub presiune. Găurile din cilindrii și pistoanele motoarelor în doi timpi accelerează uzura pistoanelor și a cilindrilor. Deoarece nu există orificii de admisie și nici puncte de evacuare în cilindrii sau pistoanele motoarelor în 4 timpi, acestea pot fi exploatate cu toleranțe mai mari pentru o durată de viață mai lungă.
Întreținere ușoară
Motoarele outboard Honda sunt foarte ușor de manevrat. Datorită designului lor în 4 timpi răcit cu filtru și filet, motoarele exterioare Honda necesită mai puțină întreținere și reparații decât omologii lor în 2 timpi. Fiecare motor marin Honda este proiectat pentru a fi ușor de utilizat, pentru a satisface nevoile fiecărui proprietar. De exemplu, verificarea nivelului de ulei și schimbarea uleiului se face la fel ca la o mașină. Schimburile anuale de ulei și ungerea componentelor cheie protejează motorul pe tot parcursul anului.
- Mai puțină întreținere decât motoarele în doi timpi
- Schimbare convenabilă a uleiului
- Filtru cu șurub
- Schimbare a uleiului numai la schimbarea anuală a uleiului.li>ulei numai la întreținerea anuală
Tabel de descriere a tipului curent, privind echiparea motoarelor și etichetarea acestora: